♥ ONSDAG

Nu var det riktigt läängesen jag uppdaterade här :P Men har som sagt börjat på mitt nya jobb i Poolen :) Trivs kanon bra!!! :D Bättre än gammla jobbet! Nu jobbar jag Måndag-Fredag mellan 07.00-16.00 :) Kan det bli bättre? ;)
Idag gick jag bredvid en som hette Anki. skit roligt kvinna :D Hon åkte och visade Borås billigaste ställe som säljer cigg, 23 kr/paketet, alla sorter och sen 250kr för en limpa :P Det var en liiiten butik på Norrby, kändes helt ärligt att man var utomlands när man gick in i den butiken, massa utländska kryddor och annat som man ser utomlands :) Så nu behöver man inte köpa flygbiljett till utlandet, räcker med en resa till Norrby ;P hehe.

Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0