♥ L ö r d a g

Hej på er : )
Gud så dålig man är på att uppdatera bloggen :P får hoppas att man får mer tid för det sen när jag flyttat :P
Idag var jag med Sarah & Tobbe en liten stund, sen blev det att fixa och dona med allt till lägenheten, fick tvättat en hel del nya handdukar, lakarn m.m : ) och även fått diskat de mesta, så känns skönt att allt sånt snart är klart : )
Nu är det bara 1 dag kvar tills lägenheten är min : ) Ska bli jätte skoj! :D
Nej nu får jag sova så man orkar upp i morgon : )

♥ 1 vecka kvar!

Hej bloggen.
Nu är de verkligen på tiden att uppdatera igen, många som klagat att jag är för dålig på de :P och det kan jag hålla med om att jag är :P men ska försöka bli bättre nu efter flytten.
Som sagt, idag är de exakt 1 vecka kvar tills jag får nycklarna till lägenheten, och de ska bli otroligt skoj att få upp allt man köpt och planerat såå länge nu : )

Nu i helgen har jag vart i Varberg igen, införskaffa de sista till lägenheten, så nu har jag precis allt, och de känns gött : ) Passa även på att sola några timmar, så den bruna färgen i ansiktet har kommit tillbaka :D Fast de dumma med de är att sminket man har nu är för ljust så måste köpa mörkare, suck :P hehe

Just nu har jag precis fixat med adressändring, kostade 195 kr att fixa det, hyfsat pris ändå :P
Nae, nu ska jag sova snart tror jag, men ska försöka bli bättre på uppdateringen som sagt : )
Sov gott..pusspuss <3

♥ 11.000 kr fattigare

Idag var jag och pappa på Ikea och köpte alla möbler till lägenheten, det blev :
♥ Sängstomme
♥ Kuddar/filtar
♥ Tallrikar/muggar/vinglas
♥ m.m... :P hehe

Så nu när man har allt här hemma så vill man bara flytta! Har även gått igenom massa kläder som ska slängas, de blev en hel svart sopsäck med kläder och en halv sopsäck med skor, en påse med bara gammla plattänger som inte funkar, gammla mobiltelefoner, fick även sålt mina gammla suround högtalare + bas, så ska jag ge bort min sterio, så nu är de bara små saker i rummet som man ska gå igenom med :P

orkar inte skriva mer nu, har sån huvudvärk.. Men får la säga Grattis till både Emelie & Jim som fyllt/fyller år :D GRATTIS!!

♥ Börja snart..?

Hej bloggen : )
Nu har jag jobbat hela helgen. Igårkväll åskade som tusan här, när jag och Nathalie stod ute på balkongen och rökade så blir hela himlen vit och nathalie sa att hela jag blev kritvit med så small de nästan direkt, då blev vi rätt rädda, tur att vi satt två och inte ensam :P

Nu börjar de närma sig flytten också, kanske bäst att börja gå igenom allt man äger å se vad som ska slängas och vad man ska ha kvar. Vet redan nu att massa massa skor och kläder kommer slängas.

I morgon ska jag och pappa ner till Ikea och köpa alla möbler jag ska ha till lägenheten, hoppas att allt finns inne nu så man slipper åka 2 gånger. : )
Har även vart å köpt en ny Tv och högtalare + bas till min laptop så nu kan man ha party :D

Pusspuss <3

Högtalarna kostade 799 kr på rean : ) Och Tvn kostade 4000 kr på rean :D Kom undan billigt å bra!

♥ Brun, Brunare, Brunast

Idag har jag legat ute i solen hela dagen och försökt få bort alla ljusa fläckar jag fått efter jag kommit hem från Spanien, kan säga att jag lyckades få bort en del iaf, så det får bli att sola i morgon igen innan jobbet : )

I eftermiddags har jag vart med Sarah & Tobbe, jag och Sarah satte oss på Strandgatan och tog in Xider och en Fanta eftersom jag körde, så satt vi där i kvällssolen och pratade tills Tobbe var klar på gymmet, sen har vi vart hemma hos dom resten utav kvällen.
Fick verkligen pratat ut idag om känslor, tankar och massa annat som bara snurrar runt i huvudet på mig, kändes riktigt skönt, tack Sarah! Så nu blir de att fokusera på flytten och jobbet och försöka stänga ute allt annat för en stund.

Nu ska jag snart sova, så vi hörs kanske i morgon eller lördag : ) Pusspuss <3

Saknar redan Spanien! : ( Vill tillbaka å ha lika kul igen!

♥ Gbg besök

Hej sötisar : )
Idag kom Yvette och Zilla och hälsade på en stund, det var över 1 år sedan vi träffades sist och ändå bor vi bara 50 min ifrån varandra, helt galet dåliga vi vart på att träffas :P Men nu hoppas jag på att de ska bli lite oftare och inte 1 gång per år :P
Vi satt och prata om killar, lägenheter och ett hus som Yvette kanske ska hyra och så tog vi oss en tripp till Överby, där båda hitta skor :D Lyckoträff!
Man kan säga att vi hade en hel del att prata om iaf :P

Efter att Yvette åkt hem så åkte jag till Sarah & Tobbe, så klippte jag Sarahs hår, blev faktiskt snyggt : ) Inte dåligt för att vara första gången man klipper hela håret på någon :P Sen har vi suttit och tjötat som vanligt.

I morgon ska de blir fint väder, då blir de sooola :D Bli lite brunare än vad man redan är efter Spanien :P haha
Nu ska jag sova, god natt!

Pusspuss

Saknar mitt långa hår! :(
Spara ut eget kanske?

♥ Resblogg från Spanien

Hej bloggen, nu börjar bussresan mot Spanien, jag har suttit och skrivit i ett block under hela resan så nu skriver jag av allt så ni får läsa de med : )

Nu är klockan 05.23 och vi är i Uddevalla för att plocka upp folk, nu börjar bussen rulla igen och vi är på väg mot Göteborg. I Göteborg är de ännu fler som ska stiga på bussen, undra om den kommer bli helt full? Efter vi vart i Gbg så åker vi till Varberg, där vårat första stopp är och där blir de även frukost : )

Nu har vi vart och ätit frukost så nu åker vi vidare mot Helsingborg för att ta färgan över till Danmark, sen ska vi köra genom hela Danmark, och de ska ta ca 3 timmar, sen kommer vi till Tysklandsfärgan och den tar 40 min s reseledaren nyss, hon berättar även vad dom säljer på bussen, och de finns kaffe, korv med bröd, toast (stavning), läsk, vatten, alkohol m.m..

Här inne i bussen halvsover alla utom jag och Emelie. Eftersom vi åker buss och den nästan är helt full så har man bara ett säte så de är inte så stor plats att röra sig på, så jag och Emelie förblir vakna :P

Nu sitter vi på Tysklandsfärgan och der regnar och åskar :S Hoppas de snart försvinner! Emelie köpte en kaffe & winerbröd här på båten och de kosta 150 svenska kr :O Snacka om svindyrt!! Nu ska vi snart gå ner till bussen igen för att åka till Hamburg där nästa stopp är.

Nu är vi i Hamburg och de regnar förtfarande, vi åkte förbi en lastbil på Auotoban och han körde i ca 140 km/h såg det ut som när man kikade in på hans instrumentpanel, undra hur fort vi körde eftersom vi blåste om han lätt :P

Nu har vi nyss stannat i Hannover, passade på att köpa med sig lite godis till bussen, onyttigt med gott :P haha, vi har även bytt chafförer, så nu är det Patrik och Tony som ska köra oss till Spanien : ) Patrik ser ut som Elvis och han spelar även Elvis låtar i bussen, as skön kille :D
Nu har även solen kommit fram så nu känner man att man kommit mer söder ut : ) Nu ska vi köra ca 3 timmar tills nästan stopp och då ska vi även äta middag, när vi är framme då är klockan runt 21.00-22.00 :P Sen är sista stoppet vid 01.00 och då ska vi stanna så man kan borsta tänderna och göra sig klar inför natten.

*Gäsp* nu har jag sovit en bra stund sen sist jag skrev, klockan är 20.20 så de är en stund kvar här i bussen, vi är fortfarande i Tyskland och kör, men snart är de middag : ) Gott gott, börjar bli hungrig.

Jösses vad mätt jag är, har precis ätit en jätte stor middag, så nu klarar man sig hela veckan? :P nja kanske inte riktigt hehe, men känns så just nu iaf :P
Nu sitter vi på bussen igen och dom har precis satt på en film, Crookodildundi (stavning), så nu ska jag kolla på filmer så jag skriver mer i morgonbitti när vi vaknat : ) Sov så gott, Pusspuss

God morgon : )
Nu är klockan 08.05 och vi har nyss ätit frukost i södra Frankrike, nu har vi ca 5-6 timmar kvar tills vi är framme på Hotellet :D Hoppas att de inte är massa kö på vägarna så att de går fort nu : )
I natt har jag sovit som en liten bebis hela natten, vaknade till när chafförerna skulle byta plats, men annars sovit från sista stoppet tills frukosten : )

Kö, kö och åter kö, så ser vägarna ut just nu, det har tagit oss nästan 3 timmar att köra 7 mil, så vi ligger lite efter i tidsplanen : /
Solen lysser nu från en klarblå himel och de är 29 grader varmt här i frankrike, men i Spanien ska det visst vara ca 40 grader :D Wiiie! Nu vill man bara fram. : )

Nu har vi vart på våran sista bensträckare och kan lova att det var varmt ute :D Så nu sitter vi på bussen igen och har 3 timmar kvar till hotellet. Väl framme får de bli en dusch eller ett dopp i poolen, man känner sig rätt äcklig efter 40 timmar i en buss.
Nu orkar jag inte skriva mer, så resten utav resan kommer ni antagligen få se iegnom bilder. :P
Pusspuss

I Frankrike, tagen genom rutan på bussen

Ett kvinnofängelse i Frankrike

Rätt sliten efter 34-35 timmar i bussen :S :P

Frankrike, Fin utsikt ifrån bussen : )

Hotellet :D Äntligen framme

Poolen

Lilla stan

Mario & Jag, Här hos honom satt vi och drack varje kväll : ) Saknar han!

Sex on the beach blev de varje kväll, mums!

Till slut orka inte Mario diska alla glas så vi fick beställa in 1 liten sex on the beach
, en speciallare för oss Trollhättebor ;D

Träffade 6 trollhättekillar : )