♥ TISDAG

Idag är det helt fantastiskt väder ute :) När jag hade vaknat i morses så var jag bara tvungen att gå ut och gå en sväng i solen, det var redan 7-8 grader varmt ute och klockan var runt 09.00 :) Såå underbart!!
Jag har fått såna vårkänslor så det enda jag gör nu för tiden är att kollar på vårkläder, har redan fått hem 3 klänningar och väntar på 2 kjolar :) Vill att det ska bli vår/sommar NU!

Om en liten stund slutar älsklingen, då ska vi åka och hämta hem min bil som vart inne på "lagning", eller dom skulle kolla till bromsarna på den så att dom funkar bra :) Sen ska vi ta oss en långpromenad i solen :)


Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0