♥ SNART ÖVER



Puuh, vilken mördarvecka detta har vart! Har jobbat mellan 07.00-19.00 två utav dagarna och sen 14.45-21.30 två dagar, som tur är så blir det en slapp avlutning innan helgen 07.00-11.00 :D Helt perfekt tid!! :)

Jag har gått, eller rättare sagt, jag går bredvid som personlig assistent i Bredared rätt mycket nu, kan säga att de är inget lätt jobb :S mycket sprutor och långa nålar, uach, jag som hatar sånt egentligen, men hoppas att det blir lättare att handtera i längden, för ska få en Tillsvidare anställning där :) Känns otroligt skönt att slippa oroa sig över tider varje månad, men kommer sakna Fristads Hemtjänst so OTROLIGT mycket!! :( Trivs jätte bra där, men jag får la hoppa in emellanåt :) Kan nog inte släppa dom helt.

Nu ska jag snart åka och jobba i Hemtjänsten, så sitter och dricket lite kaffe innan så man håller sig vaken hela kvällen :)

Ha en bra kväll!
Pusspuss <3

 


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0