♥ UPPDATERING



Igår var vi på lägenhetsvisning
, det var en jätte fin lägenhet men tyvärr var den lite för liten :/ Hade hoppats på den här. Men men. I morgon (Fredag) ska vi och kika på två andra som är lite större, så får hoppas att dom passar oss bättre :)

Just nu sitter jag på jobbet och dricker lite kaffe :) Slutar jobba om ca 2 timmar, så hittils har jag jobbat 10 timmar :P Tuffa dagar emellanåt.
Hade en jätte go tjej som gick bredvid mig här på jobbet idag :) Hon klara sig kanon bra då hon skulle göra så mycket som möjligt själv :) Alltid kul med lite sällskap :)

Nu ska jag smutta vidare på mitt kaffe :)

Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0