♥ ALLA HJÄRTANS DAG

Idag är det Alla Hjärtans Dag :) och även MIN födelsedag :P Har ni köpt något till den ni tycker om? Det har jag ;) Men vad skriver jag inte här :P


HUR JAG TRÄFFADE MIN KÄRLEK:
Jag och älsklingen träffades genom Internet. Han addade mig på msn och försökte få kontakt med mig några ggr, men jag var inte så intresserad :P hehe. Sen på Julafton för 1 år sedan jobbade jag natt och då var det bara han inne på msn, då blev det att vi började chatta med varandra ändå. :) Då märkte jag att han var jätte trevlig å mysig kille :) Vi träffades 4 dagar senare och det sa klick direkt! Yttligare 1 vecka senare när vi träffades andra gången då kändes det verkligen som kärlek och sen dess har vi hållt ihop <3 Så 8/1-10 blev vår dag.


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0