♥ BERGSBO


Nu har vi flyttat till Bergsbo :)
Vi har bott i våran lägenhet i 1 vecka nu och allt är i stort sätt klart, en lampa å en tavla som ska upp bara :) Känns underbart skönt!
Tänkte ta bilder någon dag inne i lägenheten och visa hur det ser ut :) Fårse om jag kommer ihåg det tills i morgon.

Idag kom Sandra förbi på en kaffe å massa tjöt, sen kom även Angelica å Daniel ner på en kaffe å lite fotbolls kollande (för killarna iaf) jag och Angelica gick ut å satte oss i solen :D Underbar sommarvärme som det har vart ute :)

Nu ska jag dejta kudden så jag kommer upp till shoppingrundan med Angelica i morgon :)
Sov så gott!
Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0