♥ Ett tag sen...

Hej bloggen!

Nu är det ett tag sen jag blogga igen, men det har inte hänt så jätte mycket, har jobbat mest, slutat röka :P
Nu i helgen har jag vart i Borås hos älsk, det var även kräftskiva här i Lördags :) Mycket trevligt och mycket fylla :P
Vi har även tvättat och städat ur Carl-Johans båda bilar, han skötte tvätten och jag skötte städningen inne i bilarna :) Så nu ligger "Gammla Bettan" ute på blocket för försäljning.

Igår tog vi oss en riktigt härlig promenad i skogen :) Älskar att promenera i skogen så det fick bli samma vända idag igen innan frukost :) Tror den var på 3,5 km, en lagom lång sträcka.

Idag ska jag åka hem, känner inte alls för att komma tillbaka till Trollhättan! En tråkigare stad får man leta efter.
Ska bli skönt att flytta ifrån den hålan inom en snar framtid, förhoppningsvis! :) Får hålla tummarna!!

Nu har jag inte så jätte mycket mer att skriva om. Så vi hörs en annan dag ;)

Pusspuss <3



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0