♥ Idag

Mormors Silviakaka :)



Idag har jag vart ledig så har fått en massa saker gjorda :) I morses åkte jag och posta 7 brev för att vara exakt :P Sen åkte jag hem och tvätta bilen, snacka om sketen när man har kört till Trollhättan fram å tillbaka några ggr. När jag var klar med den tvätta jag och tog tag i berget utav stryktvätt. :) Sen han jag sätta mig å ta de lite lugnt innan älsklingen kom hem och vi stack å träna på gymmet. Och nu på kvällen har jag hunnit med att baka en silviakaka :) Känns riktigt bra att man har hunnit med så mycket och ändå inte känner sig trött :)

Jag hade kunnat lägga upp reseptet på silviakakan, men det är min mormors resept, så jag behåller det hemligt inom familjen :) Men ni kan få se en bild på hur den blev iaf ;)




Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Den är god den =))

2010-11-17 @ 09:27:51
Postat av: maja

jättefin blogg :D titta gärna in hos mig :D

2010-11-19 @ 22:42:02
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0