♥ Helgen!


I fredags åkte jag hem till Trollhättan för att hämta MIn bil :) klockan 16.00 för att vara exakt :) Fick även träffat mina älskade hundar och mina goa föräldrar en stund. På kvällen kom Ida och Oscar hit och åt middag och kika på Tv :) Mycket trevligt. Både jag och Colle var sjukt trötta så vi blev inte så jätte långvariga på kvällen. Och i och med att vi inte blev så långvariga på kvällen så vakna vi 06.40 på lördagmorgonen. Vi låg och spela spel på våra telefoner och bara myste till 08.15 sen var de dags för frukost. Sen åkte vi ut med min bil å körde lite, så fick älsklingen känna hur den gick å så :)
På eftermiddagen kom Tobban hit och vi kolla lite fotbollsmatcher, drack öl/vin/cider sen var det dags att fixa ordning sig inför kvällens utgång :) Vi fick skjuts utav KJ in till Trandared där Tobban bor. Efter lite mat, musik å lite mer å dricka ringde vi taxi in till stan, där mötte vi upp Larsa, Rapp, Robin, Stocken, tror inte jag glömd någon nu? Och sen inne på krogen träffa vi Sara, Hannah å hennes syster och en till tjej, så vi blev 11-12 st :) Hade kanon kul tills min förkylning påminde mig att jag inte var riktigt frisk än :P men men, sånt som händer :)

Idag, söndag har vi legat å kollat på film, vart ute å gått en stund i solen, åkt å kikat vart jag ska jobba i morgon, så jag hittar på morgonen :P hehe

Nu ska jag gå ner och mya med min älskling i soffan <3
Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0