♥ SHOPPING


Ååh, just nu är jag extremt sugen på att åka ut och shoppa nya sommarkläder och skor! Så i morgon får det bli att man spenderar några timmar ute på Överby och shoppa loss lite :) Aldrig fel med nya sommarkläder, eller hur? ;)

Just nu sitter jag på jobbet, har äntligen fått igång mitt internet som dog vid 23.30 :S, uach vad jag hatar 3, det blir att byta snart till Telia!
Tänkte gå ut och ta en cigg och sen sätta mig och kolla på en till film, hmm, undra vilken det blir..? Sex and the city kanske? Får fundera på saken :)

Hoppas ni sover gott där hemma i era goa, varma sängar ;P
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Ja jag bor i Borås =)

2010-05-04 @ 08:30:51
URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/
Postat av: Snus

HEEEJ! jag har telia på mitt internet, och det är nästan ingen täckning och skitsegt fast jag sitter nästan mitt inne i stan... har hört att telenor ska vara kanon däremot!

2010-05-04 @ 19:38:32

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0