♥ 50 Sanningar om mig

Var inne på Bunnys.se och läste hennes Sanningar, tänkte försöka mig på att vara ärlig om hur jag själv är :P

1 Jag har en kort stubin

2 Är väldigt envis och vill alltid ha rätt

3 Har svårt att erkänna misstag

4 Kan vara väldigt svartsjuk i ett förhållande, beroende på hur killen är mot mig

5 Jag drömmer väldigt konstiga drömmar nästan varje natt

6 Jag har inte träffat mina kusiner i Finland på 10 år

7 Jag träffar bara min farmor minst 1 gång per år, fast vi bor 5 min ifrån varandra

8 När jag gick i klass 6 vägde jag 97 kg

9 Jag hatar verkligen fötter, det är äckligaste kroppsdelen på en människa

10 Gick ur klass 9 med IG i Engelska

11 Har en del hemligheter som nästan bara jag vet om

12 Har bara färgat håret 4 ggr i hela mitt liv

13 Jag var mobbad i skolan

14 Jag har jätte svårt att somna om inte Carl-Johan ligger brevid i sängen

15 Jag ljuger väldigt bra

16 Jag har aldrig vart så ledsen som jag var när vi fick avliva min hund Molly för 7 år sedan

17 Jag fuskade mycket i skolan

18 Jag älskade att spela Sims när jag var liten, kunde sitta flera timmar varje dag

19 I stora folksamlingar kan jag få cellskräck

20 Jag har en tatuering

21 Blir jätte arg/ ledsen om någon säger att jag gjort något som jag inte har

22 Jag hoppade ner från ett berg när jag var liten och fastnade i snöhögen som jag landade i

23 Jag har ett jätte dåligt självförtroende

24 Har svårt att fråga folk saker utan måste tänka på hur jag ska lägga fram det innan jag säger det

25 Jag hatar min längd, skulle vilja vara 6-7 cm längre än vad jag är

26 Jag umgås inte så mycket med kompisar på fritiden

27 Jag slog min syster när jag var liten (Förlåt)

28 Jag ville byta efternamn ett tag och heta som min faster, som bor i Finland

29 Jag har aldrig vart så kär som jag är i Carl-Johan <3

30 Jag älskar killar med ljusa slingor

31 Har försökt sluta röka 2-3 ggr utan resultat

32 Carl-Johan är 22 cm längre än mig

33 Jag är tondöv

34 Jag sjunger i duschen ibland

35 Jag kan inte somna om det är massa ljud runt om kring mig, måste ha helt tyst

36 Jag har hållt gröna växter vid liv i 7 månader (stolt)

37 När jag flytta hemifrån kunde jag inte laga någon mat alls

38 Det tar alltid minst 30 min för mig att somna på kvällen

39 Just nu mår jag illa utav hunger :S

40 Jag har ett riktigt dåligt morgonhumör om jag blir väckt på ett dåligt sätt

41 Jag är fruktansvärt morgontrött

42 Har en piercing i naveln

43 Jag gillar inte mina stortår

44 Jag kan kolla på Sjunde himlen som går på kanal 5 om och om igen, fast jag sett alla avsnitt och är trött på serien

45 När jag föddes vägde jag 4790 g

46 Jag var en riktig busunge som liten

47 Jag hatar att vara ute i djupa vatten, går bara ut så vattnet är till nyckelbenen på sommaren när man badar

48 Jag har väldigt lätt för att bli brun på sommaren

49 Jag kan inte läsa och knappt smsa om jag åker bil, buss eller tåg, blir extremt åksjuk då

50 Jag älskar att vara i Varberg på sommaren




Kommentarer
Postat av: Linnea - 17 år o gravid

Ja där ser man :) Fin blogg!

2010-04-02 @ 16:38:40
URL: http://smileybiatch.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0