♥ Onsdag



Herregud vad veckorna bara springer iväg :O Ska tiden gå så här fort så sitter man ju snart på ett Äldreboende någon stanns och är världens jobbigaste tant som bara klagar :P hehe, nej de får vi hoppas att man inte blir en sån tant.. :)


Till helgen blir det att flytta igen, och såklart ska de regna just då :P så typiskt! Men som tur är så behöver vi inte bära möblerna så långt utomhus :)
Kommer nog kännas konstigt att flytta, men får tänka på att man kommer spara en del pengar så att man kan "leva" lite och inte bara bo :) Fast känner på mig att de inte blir långvarigt här hemma, utan att jag flyttar snart igen, efter sommaren hoppas jag att jag byter stad ;)


Hmm, känns som jag bara skriver en massa strunt för att ha något att skriva just nu :P Nej, nu ska jag inte skriva mer.. Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0