♥ Oj, vad länge sen :P

I helgen när jag var i Borås hos Carl-Johan fick jag ett sms utav en gammal brevkompis, Evelina. Vi träffades första gången när jag var 5-6 år. Båda var på semester i Ramsvik i Smögen.

Minnen från sommaren 1994-1995:

- Vi la upp havsmageter på en grön låda som det stod Sand på och hälde även sand på maneterna

- Vi gick på campingens disco som var jätte "coolt" :P Man fick köpa godis och vara vaken till 23.00.. hehe :P

- Jag vann en nalle som var lika stor som mig som jag och Evelina lekte med på berget utanför våran stuga

- Det var kraddrace på campingens brygga

- Vi plockade snäckor på stranden

- Skulle hämta Evelina en morgon i deras husvagn då vi skulle leka, men jag hitta den inte så hon fick hämta mig i stugan ist :P

- Vi ville hyra en trampbåt, men ingen utav oss vågade :P

Mycket härliga minnen som kommer upp efter den sommaren tillsammans :) Riktigt kul att vi fortfarande har kontakt, eller tagit upp kontakten igen kanske det heter :P



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0