♥ MIDSOMMAR/ HELGEN

Lovade igår att det skulle komma bilder från midsommarhlgen och här är några utav 105 st :P


Älsk & Larsa fixar midsommarlunchen :)


Rapp & Sara somnade i solen :)


Mums med jordgubbar


Jag, Larsa & Sara


Älskling & Larsa


Jag, Älsk & Sara


Vitt vin & jordgubbar, mums!!


Sara & Jag mot....


...Larsa, Rapp & Älsk.


Och vi var oslagbara!! :D


Jag & min älskling


Öl-spelet


Många som drog sig till våran stuga och trängde sig på..


Citat utav "töntarna": Kör ni barfota?! Vi kör med trätraller!


Det var lite utav alla 105 bilder, mer kanske kommer en annan dag, för nu orkar jag inte lägga upp fler :P
Pusspuss <3



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0