♥ Saknaden utav dig

Kan inte fatta att det blivit som de blivit mellan oss :S
Vi gjorde ju allt tillsammans, pratade om allt, nästan lite väl mycket viste man ibland kändes de som :P
Alltid vi som fick ideér om att åka på "Älgsafari" :P Fast vi egentligen är rädda för Älgar.
Blev strandsatta på en badstrand då de började åska å jag skulle jobba natt :P
Stannade utanför Volvo Aero mitt i natten utav att ett tåg skulle komma, som aldrig kom? :S
Vinkvällar som slutade med krossade glas, fast de var inte vårat fel ;P
Våran första mening till varandra irl -"Röker du?!" -"Nej, jag äter gurka" :P
Brände motorn till Vindrutetorkaren på bilen förra vintern :P
Alla gånger du tröstat mig när jag vart ledsen och samma alla gånger jag tröstat dig.
Våra första Videouppdate till bloggen.

Usch, kan sitta och räkna upp så mycket saker vi har gjort som man alltid kommer minnas.
Vill ha tillbaka dig i min vardag "syster". Får inte vara så här :'(
Blir lika ledsen varje gång jag tänker på att vi glidit isär så mycket som vi gjort och fortfarande gör :(
Vi måste träffas och verkligen prata ut om detta, gick inte så bra sist, men måste göra ett nytt försök, Vill inte mista dig!

Älskar & Saknar dig, Sarah <3





Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0