♥ Måndag

Hej sötisar :)
Nu sitter man i Borås och bloggar för första gången :P Har ju vart här nere på besök hos min pojkvän :) Sitter och väntar på honom nu faktiskt, eftersom det är Måndag så är det ju jobb för hela slanten, men han slutar om 1 timme så de är rätt lugnt :)


Kan sammanfatta helgen som vart:

Fredag: Kom hit vid 16.00, åkte hem till Larsa och gratta honom lite snabbt, sen blev de att åka och handla lite som fattades till Tacosen :)
18.00 kom Ida (Älsks syster) och hennes sambo Oskar :) Trevligt! Sen blev de familjemys framför Tvn resten utav kvällen :)

Lördag: Åkte in till Knalleland och kolla lite i affärer, gick även till systemet och köpte present till Larsa, så sprang vi in i min Kusin och hans Sambo där med :) Jätte kul att träffa han igen :) 4 år sedan sist. Efter Knallen så åkte vi upp till Norrmalm och kollade lite lägenheter :) Jätte fint område!
På kvällen bjöd älsklingen ut mig på resturang, hur mysigt som helst! <3 när vi kom hem satte vi oss i bastun med lite öl och vin, så satt vi bara å prata :) Blev lite vattenkrig med :P haha

Söndag: Åkte in till stan å kolla hur de såg ut, men de var rätt stängt så fick bli en snabbis till Knallen igen :P Sen åkte vi och tvätta bilen :P hehe. När vi kom hem blev de lugnt, kvällen bestod utav Tv-tittande för hela slanten :P

Måndag: Älsk åkte till jobbet 05.30 :( så det var bara att försöka somna om ensam. Har packat min väska nu eftersom jag ska åka hem å jobba 2 nätter, sen är det bara att åka tillbaka :)

Lite utav det som hänt i helgen :) Hoppas ni haft en mysig helg ni med :)
Pusspuss <3






Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0