♥ Jobb & Kärlek

Hej bloggen :)
Längesen jag skrev nu känner jag :P Har vart ledig nu några dagar, då kände jag att jag inte ville sätta mig vid bloggen när älsklingen var uppe på besök :) Ja, jag har skaffat mig en pojkvän vilket känns underbart! :D Aldrig vart så här kär tror jag :$
Nu väntar man bara på att helgen ska komma så man får träffa honom igen, fast de tråkiga är att jag ska jobba hela helgen :/

Just nu sitter jag på sjukhuset (Näl) inne i sal 11, tror inte vi får ha igång internet här, men de smyger man lite med ;P hehe. Måste ju kunna få göra något om nätterna :P

Nu ska jag ut och sätta mig med sjukhuspersonalen och kolla på tv & dricka kaffe :)
Pusspuss

Älskar dig Colle <3 ;)


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0