♥ Hemma igen :(

Hej på er :)
Nu är man hemma igen, inte alls kul :( Usch va jobbigt de var igår att åka ifrån Colle :( Men som tur är så ska jag ju åka ner igen på Torsdag vid 13.55 för att vara exakt :P Sen får vi se hur länge jag stannar :) Känns skönt att de redan är Tisdag så att det bara är 1 dag kvar :D

Nu sitter jag och väntar på att min tvättid ska börja, så man kan få tvättat lite kläder :) Så ska jag även passa på att städa lite, de behövs :P Sen blir de att sova eftersom jag ska jobba i natt. Usch, känner inte alls för det, men får tänka på att de är pengar :P

På Fredag ska jag skrota min mobil, har frågat om någon vill köpa den för 25 öre, men ingen har vart sugen på de :P Konstigt :P haha, den är rätt trasig :P Så ska jag även skaffa ett Telia kontantkort tills mitt abonemang går ur i Sep. :P Så får ha 2 mobiltelefoner nu ett tag, men de är de värt :)

Nae, nu ska jag börja städa lite :) Vi hörs senare ikväll/natt då jag sitter på jobbet :)
Pusspuss


Min nya telefon får bli rosa :D


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0