♥ Fusklista ;)

Har sett att många har listor med frågor man kan svara på, tänkte att jag också får ta och svara på en ;)

Vad heter du?
Sandra Marie Kantosalmi
Vad kallas du? Kanto
Varför? Många som hette Sandra i klassen på mellnstadiet, så blev kallad efter början av efternamnet för att veta vem läraren menade :P
Är du en bra flickvän? Det hoppas jag :P Vad tycker du älskling? ;)
Hur raggar du? Toodiloo snygging ;)
Va har du gjort idag? Har jobbat mellan 7-15 sen träffat Sandra och handlat :P
Vad ska du göra idag? Svara klart på denna listan och sen sova :)
Vad vill du helst ha nu? En massa massa pengar och sommar
Var är du nu? Hemma i min soffa :P
Saknar du någon just nu? Ja, min Carl-Johan <3
Röker du? Ja, fy fy fy, ska försöka sluta ;)
När fick du senast en present? Hmm, räknas julklapp? :P
Vad har du för planer inför helgen? Ska umgås med min loverboy och jobba
Vilken färg har du på dina underkläder? Just nu? Benvita :P
Längtar du till din nästa födelsedag? Både ja och nej, vill inte bli äldre men kommer antagligen vara hemma hos Carl-Johan då, så ja :P hehe
Vem pratade du med senast? Min syster
Vad pratade ni om då? Om helgen & Björn
Vad gör du just nu? Kollar på Grannfejden och svarar på denna listan :)
Är du pinsam på fyllan? Hmm, ska man minnas sånt? ;D
Är du blyg? Beror på i vilken situation man är i
Vilken tid gick du upp idag? 05.15
När kräktes du senast? Ett x-antal månader sen :P
Vilken låt lyssnade du på senast? Notch- Nuttin Nuh Go So
Har du sovit i den egen säng i natt? Jajjämen :)
Har någon annan sovit i den sängen i natt? Nej :( Men i morgon så ;D
Har du glasögon? Nopp
Bor du i Stockholm, Göteborg eller Malmö? Bor 7 mil norr om Göteborg
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? Ja, genom sms :)
Är du Homosexuell? hehe, åh nej :P
Vad tycker du är äckligt? FÖTTER!
Vad såg du senast på Tv? Grannfejden
Vem fick du sms ifrån senast? Min älskling :)
Vad har du för intressen? Ska man hinna med sånt efter eller innan jobbet? :S
Har du en DVD-spelare? Haha, ja såklart :)
Stor hund eller Chihuahua? Hmm, Något där i mellan? :P
Har du ett gott bordskick? Hehe, nåde ja och nej :D
Vart gör de ondast just nu? I min extra fotknöl som sitter på min hälsena :P haha
Vilken färg på kläder undviker du? Gula, Orange, Klarblå.. Väldigt synliga färger iaf :P
Vem är den snyggaste du sett idag? Hmm, räknas bilder? :P
Vad spanar du in först på en tjej/kille? Klädstilen, frisyren och ansiktet :)
Använder du tandtråd? Såklart :)
Hur många har du vart olyckligt kär i? Inte en aning? :S
Vilket år i ditt liv har vart de bästa? 2010 än så länge :D
Vad köpte du senast? Mat :P
Brukar du komma i tid? Ohja, om inte förtidigt :P
Hur känner du dig nu? Väldigt trött
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart, vit, grå
Kan du laga mat? Haha, försöker iaf :P Några rätter kan man allt
Vad pluggar du? Ingenting
Är du aktiv i skolan? Nae, eftersom jag inte pluggar :P
Hade du en bra kväll igår? Jajjämen, spelade Wii :D
Har du någonsin haft ett jobb? Jajjämen, jobbar för fullt :)
Hur mycket krävs de för att du ska bli full? Hmm, lite gott och blandat :P


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0