♥ Årsresumé Januari-December 2009

Januari

Jag satte i hårförlängning för första gången



Jag fick anställning som personlig assistent



Februari

Jag fyllde 20 år

Mars

Jag och Johanna krockar med en Taxibil i cantrala Trollhättan





April

Jag var inte längre singel



Spontangrillning i skogen med utsikt över Stallbacka





Maj

Vårkänslorna kom och det blev fotografering på badstranden



Juni

Hagelrekord mitt i sommaren, bilar körde fast :O



Nattjobbet startar på Blomstergården



Firar Midsommar ute i en Eka i Öresjö med 10 st i :P



Juli

Bussresa till Spanien





Jag och Sarah blir "Strandsatta" på badstranden så bromsarna på bilen sluta funka



Jag blir singel



Augusti

Jag flyttar hemifrån



September

En Inflyttningsfest ordnas



Oktober

Tog tag i träningen igen



November

Går Saab i konkurs?
Vad händer med Trollhättan då? Flytta?






December

Heltids jobb = 147h/mån
Jag = 165h/mån

Har jobbat igenom hela månaden, både Jul och Nyår.






Så har mitt år vart. Lite blandat :)


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0