♥ Träna + Sola

Hej bloggen :)
I dag var man uppe tidigt, eller aa :P 08.27 för att vara exakt :P Körde mamma till Maria Alberts sen åkte vi hem och drack kaffe å små tjöta lite :)
När klockan närmade sig 11.30 blev jag grymt sugen på att träna, så åkte hem, bytte om och åkte till gymmet, tog ett hårdpass på 1 timme å 20 min, fast känner att det inte ritkigt var okej för min rygg, så i morgon får det bara bli kondition, ingen styrka :) Passa även på att sola när jag var där nere, måste få lite färg till våren, kan inte gå runt å vara kritvit längre, så de ska bli solning nu varje dag tills jag ska till Borås :D

I natt kommer min nya mobil att funka :D ÄNTLIGEN! 02.00 kommer mitt nummer att flyttas över från 3 till Telia, så då är de fritt fram att använda den nya + att jag och älsk kommer att kunna ringa gratis till varandra :D Då slipper båda räkningar på 1500 kr och 2000 kr :P

Nu ska jag kolla på Macken tänkte jag, medans jag väntar på att Lizette ska komma å hjälpa mig på jobbet :)
Hörs senare. Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0