♥ Jisses :O

Fy faan va mycket snö det har kommit nu under helgen! :S I Fredags blev jag insnöad hos mamma och pappa, det gick inte att ta sig hem, sen på Lördagkväll skulle jag jobba, men eftersom de kommit så mkt snö så gick det inte att få ut bilen för den var helt insnöad, så Mobila 2 fick hämta mig och köra mig till jobbet, helt galen vinter!

Hur mycket snö har ni fått?

Så här ser det ut hemma hos mamma och pappa:






När jag kom hem till mig i Söndags morse, såg det ut att ha vart världens krig på gården :S Cykelställen hade rasat ihop, så dom ligger i stora plåthögar nu med cyklar under + att dom inte plogat som vanligt. Jag hade snö upp till låren när jag skulle ta mig fram till Porten :S


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0