♥ Hundstallet




I morses när jag kollade på Tv så pratade dom om Hundstallet och visade även upp lite hundar som behövde nya hem av olika orsaker, så visade dom BÄBIS, jag blev helt såld på honom, han var så fruktansvärt söt! Gick in och läste om honom, då stod det att han blivit vanvårdad :( Jag hade inte tackat nej till BÄBIS, men jag har ju Uno och Wille, så får nöja mig med dom :)

Men vill gärna ha en Bäbich sen ;D fast älsklingen kommer ALDRIG gå med på de :P eller hur älskling? ;)


SÅÅÅÅ sööt!!! Vill ha honom!! <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag kikade också in på hundstallet och kikade på bebis, han var helt klart sötast ;D .. Hade jag inte haft Snuten& Tiara så kanske =P ..

2010-02-23 @ 20:21:54
URL: http://vartwilightkarlek.blogg.se/
Postat av: linnea

ja hade velat ha sina, cosmos, shakira, rocky, ice, selma eller Junior=)

men bäbis va söt, men inget för mej

2010-03-03 @ 11:06:08

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0