♥ Flyttar igen...

Hej bloggen :)
Just nu sitter jag på jobbet och har dötid :/ de är as segt :( Men men..
Idag var jag på Hammar Nordics kontor och lämna in en Uppsägningsblankett, Nu blev det sagt med :P Japp, jag ska flytta ifrån min lilla lägenhet, det viste ni inte va.. ;) hehe..
Tänkte passa på att göra en Adressändring nu men det är såklart att det ska hålla på att krongla när man ska fixa ny postadress när man ändå har tid :P Får försöka senare igen :)

Ska bli rätt skönt att flytta ifrån de stället jag bor på nu, mycket konstiga människor där och det händer en del med :S + att man kommer spara en MASSA pengar varje månad! :D
Tack vare älsklingen kunde jag bestämma mig för hur jag skulle göra med lägenheten, skönt att ha ditt omdöme med älskling! :) <3

Så nu vet ni hur det ligger till :D
Puspsuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0