♥ 21 år

Hej sötisar :)
Igår fyllde jag 21 som sagt, fast vi "firade" mig på lördagen, då var det krogen som gällde här i Borås :)


Lördagen började med släktkalas vid 13.00, då kom mamma, pappa, syster, Björn, Andreas å hans tjej hem till min morbror & Gittan som också bor i Borås :) Och såklart var jag och Carl-Johan där med :) Efter släktkalaset åkte vi hem till Målsryd igen och fixa ordning oss lite för att senare åka till Bredberg och förfesta :) Det blev Sara, jag, älsk och Bredberg som hade en liten förfest, sen tog vi en promenad in till krogen och det blev Harrys denna gången med :D När klockan slog tolv blev det Vodka redbull för hela slanten och dans :D Sara bjöd på första omgången och jag bjöd på andra :P Fick även träffa Pärlan som är älsk´s kompis, en riktigt go tjej :) Så kvällen var riktigt lyckad tycker jag :)

Igår på min födelsedag var man rätt bakis, får erkänna att jag hade min första baksmälla med huvudvärk igår, aldrig haft innan :O De tyder la på att man börjar bli gammal :P
Låg i sängen så kommer älsklingen in med min present, och det var en Spa-behandling, guuuud så skönt!! :D Tack älskling!!! <3 sen hade jag även fått en present utav mamma & pappa på lördagen som jag öppnade och det var en chokladask och en liten kossa med ett hjärta :D Tack mamma och pappa <3
På eftermiddagen åkte vi in till Knalleland och hyrde filmer som vi sedan låg och kollade på hela eftermiddagen och framåt kvällen beställde vi Kinamat som Gunnar, älsk´s pappa bjöd på eftersom jag fyllde år :) Jätte gulligt :)

Så har min helg/Födelsedag/ alla hjärtans dag sett ut :) Hoppas ni haft de mysigt ni med :)
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0