♥ 140km/h

Hahaha, kan inte sluta tänka på min och Sandras "Väst-Sverige runt" igår :D Vi är inte kloka hörru :D Millie som är Sandras hund, vet inte hur många gånger hon åkte ner på golvet i baksätet när Sandra bromsade.
Kan säga en sak, lita INTE på GPSer :P haha, inte lite äldre iaf. Vi skulle till Floby och hamnade i Falköping, jävligt lyckat :D
Det var riktigt längesen jag skratta så mycket som jag gjorde igår (om man inte räknar tsm med Älsk då), vi och våra "tränings rörelser" i bilen haha, snacka om att bilister kollade när vi gled förbi :P haha

Vi skulle hinna till mitt tåg som gick 13.55, från Trollhättan till Vänersborg tror jag Sandra körde i 140km/h på 70 väg så tvärbromsade hon framför fartkamrorna och öka på efteråt igen :D


Snus & Kanto i en bil.. SE UPP DÄR UTE!!
Tack snus för en rolig dag :D <3


Jag :P


Snus <3 :)

Kommentarer
Postat av: SANDRA

vi är dumma i huvudet! men fan så skoj det var :)

2010-02-26 @ 20:55:42

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0