♥ Onsdag



Idag har det inte blivit så mycket gjort må jag säga :P Gick upp vid 9 och åt frukost, sen åkte jag till posten för att lämna in ett paket, där efter åkte jag ut till Överby och bytte min foundation till et mörkare färg :)
Annars har jag bara legat ute i solen och gottat mig, hade tänkt att ta en promenad innan jag skulle lägga mig och sova, men klockan hade sprungit iväg väldigt fort så de hans inte med :/ Får ta en promenad i morgon efter jobbet istället :) Slutar 07.00 och är hemma runt 07.30 då blir det lagom att ta med hundarna på en morgonpromenad :)

I morgon åker jag till Borås och hem till älsklingen :D Känns som det var en evighet sen vi träffades men de är bara 4 dagar sen. Hade hoppats på en fin helg men de ska tydligen regna :/ Suck..

Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0