♥ Fredag



God morgon
eller god förmiddag klockan är visst 11.00 :P Hur länge tycker ni att det är morgon innan det går över och blir förmiddag?

Idag gick jag upp vid 09.20 och tog en promenad på 30 min det första jag gjorde :) Helt underbart väder ute ju! Sen när jag kom tillbaka hem till älsk så gjorde jag lite situps (stavning) och försökte mig även på armhävningar, men orkade bara 7 små :P haha, är man otränad eller? :D Efter mitt lilla "träningspass" haha, så åt jag frukost ute på trappan i solen :)
När jag sitter där med mitt morgonkaffe ser jag att grannarna (som bor lite längre ner på vägen), mannen slänger ut frun i trädgården och där måste hon ligga å be på en sån där matta, medans mannen står i altandörren och kollar på :S Efter 10 min fick hon komma in igen, skummt folk!

Idag ska jag och älsk åka och köpa tyg till en festklänning Annette ska sy åt mig :) Tror den får bli lila med ett svart band i midjan, det kan bli snyggt :)

Nae, nog skrivet för stunden, nu ska jag gå och byta om och göra mig i ordning innan Carl-Johan kommer från jobbet :)
Pusspuss <3



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0