♥ Jobbar 21-07

Hej bloggen :)
Nu när man ändå sitter på jobbet kan man väl passa på att blogga lite :P Sist jag skrev var ju om Inflyttningsfesten, kan säga att det var många som tyckte att den var lyckad och vill att jag ska ha en till fest rätt snart, så får väl grunna lite på det så får vi se ;)

Här på jobbet händer inte allt för mycket, har nyss kollat på Arkiv-X, första gången jag såg de, men det var allt okej :)
Eftersom jag jobbar natt i natt så slutar jag vid 07.00 i morgonbitti, så är hemma runt 08.00, fast då är de ingen idé att gå och lägga sig eftersom man ska vara hos läkaren vid 09.45, efter läkaren ska jag hem och sova några timmar, sen blir de upp till jobbet igen, fast då ska jag följa med en tjej som ska föreläsa för Omvårdnadsprogrammet på min gammla gymnasieskola, och det är visst min gammla klassföreståndare som håller i dn kursen :P hehe, när hon är klar på skolan ska jag åka vidare till nästan jobb och där slutar jag vid 19.00, då blir de hem och sova direkt..Undra om jag orkar hela dagen i morgon? :S Återstår att se :P

Sitter och väntar på nattpatrullen som ska komma när som helst och hjälpa mig att vända min brukare som sover, sen är de lugnt fram tills 05.30 :)
Ska kolla vidare på Tvn nu, men uppaterar när jag har tid igen :)
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0