♥ Movienight

Hej sötisar :)
Förlåt för den extrema dåliga uppdateringen. Men de har hänt en del saker här i stan som gjort att man inte vart på humör för någonting. Går inte in mer på det nu.

Igår jobbade jag till 15, sen mötte jag upp Jacob och Jim inne i stan så gick vi hem till mig en stund, sen träffade jag Sarah & Tobbe inne i stan innan dom skulle ner till Göteborg, så de fick bli en kaffe :) När dom åkte så åkte jag hem till mamma å pappa och käka lite sen blev de att åka vidare hem till Makkan först, sen Johan å sen hamnade jag hos Rickard och kolla på film :)
Vid 21.00 skulle jag hämta syrran på jobbet, när de var gjort blev de film med Anna & Ivana :)
Han med en hel del igår :)

Idag har de inte hänt allt för mkt, är hundvakt hemma hos mamma å pappa, så ska antagligen Sarah komma förbi sen å kolla på en film, skönt och ha en lugn helg nu :)

Nu ska jag hälla upp godis ifall om de kommer några spökbarn sen, fast tror dom flesta var ute och spöka igår :P
Ha en super bra kväll.. Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Ååh, jag vill så gärna ha den. Kan gissa att den passar att ha till typ ALLT!

2009-10-31 @ 17:24:32
URL: http://againstallodds.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0