♥ M å n d a g

Hej sötnosar.
I morses vaknade jag utav att solen sken i ansiktet på mig, det var en härlig känsla att kolla ut och himlen är helt blå och solen lyser så ser man träden helt gul-orange :) Snacka om att man fick eld i baken, upp till duschen sen blev de en lång promenad i solen, hur underbart som helst :)
När jag kom hem var det "trappträning" igen :P Hissen är sönder här i huset, och när man bor på 4:e våning så är de några trappor att springa upp för :P Men man får tänka på de posetiva, man tränar ju rumpan när man måste gå upp varje gång :D hehe.

Sen på eftermiddagen tog jag och Sarah bilen till Uddevalla, skulle lämna in pappas modem i 3-butiken på Torp. :P Hoppas de funkar bättre sen när man får tillbaka de.
Lite utav de som hänt idag :P
Pusspuss <3


Haha, 90 åringen försöker ta sig upp från golvet, då någon tar kort :D "snyggt"


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0