♥ Lipz

Hej bloggen :)
Igår blev de som sagt krogen nykter :P Men kan säga att det var skoj ändå :D Kul och se alla fulla tjejer som går med trassligt hår, klänningar som har åkt upp över halva rumpan och när dom försöker gå i högklackat utan lyckat serultat och fortfarande tro att dom är den snyggaste tjejen där :D hahaha

Vi träffade en hel del folk man kände, en kille som jag prata med för något år sen kom fram, kände mig så dum att jag inte mindes vem han var, men nu när man spanat lite på hemsidor så kommer man äntligen ihåg han :) Vilket känns bra. :P haha
Träffade även Kroon från Spanien på Lipz, så han hakade på oss en stund tills han hitta sina kompisar :P Vi fastnade även på en Vimmelbild tillsammans med Jacob :P

När vi skulle hem ifrån krogen så hade verkligen himlen öppnat sig och det regnade som fan. Jacob fick för sig att gå hem till sig,  vilket är en bit, men jag å Jerry bestämde oss för att gå hem till mig ist. :P

Filmade lite igår när Jerry dansade och även dansgolvet, lovar att lägga upp den så snart som möjligt ;)
Pusspuss <3


Halva Jacob, Kroon & Jag :)


Jag, Jacob & Jerry är där röda ringen är ;)


Samma här, vi är i röda ringen :P


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0