♥ Blää vilken fredag :P



Hej sötisar.
Vad gör ni en fredagkväll som denna? Själv sitter jag hemma å ugglar :P hehe, ska antagligen lägga mig och läsa om en stund, så får vi se om man kanske somnar :)
Idag har jag städat hela lägenheten, så känns skönt nu att den är ren till helgen, så slipper man lägga tid på de då, så har jag ju jobbat, eller jobbat å jobbat, kollat på Tv i stortsätt hela dagen :P hehe.

Nyss när jag kikade ut genom fönstret ser jag Polisen åka runt å kolla området :S Är ni som mig att man blir lite nyfiken på vad dom är ute efter? :P Så man står ju kvar å kollar en stund till :P hehe.

Nej nu kommer de bara bli blaa blaa blaa om jag inte slutar. Skriver mer i mån :)
Sov gott sen.. Puspsuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0