♥ Shoppingdag

Idag har jag, mamma och Sarah vart ute vid tygladan och kollat på gardiner, Sarah och mamma hittade de dom skulle ha och jag fick köpt en brödkorg :P hehe..
När vi ändå var ute å införskaffa nya saker så passa vi på att åka ut till Trestad och kolla på soffbord och så fick de bli handling utav mat, men vi nöjde oss inte med det så vi stanna även till en en stund på Överby, där hitta jag en julstjärna som jag ska ha i sovrumsfönstret :)
På väg hem igen sprang vi in på systemet en snabbis å köpte lite gott gott till helgen ;P

Nu har jag precis kommit hem från Kimo, vi har kollat på SOS Cute bla. :) Så fick jag städa lite efter att Hammar Nordic-gubben vart här å kollat på mitt frys, massa lera och gräs på hela hallmatten :@ hmm..

Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0