♥ Förlåt förlåt förlåt

Förlåt för att jag har vart en sån dålig bloggerska nu på senaste tiden, ska försöka bättra mig, men inte säkert att jag lyckas nu inom dom närmsta dagar/veckorna. Kan tyvärr inte berätta vad det gäller, det är för personligt för att skriva i en blogg, men jag vet att dom som betyder mest för mig vet hur jag mår just nu.

Nog pratat om det :P Idag fick jag en tanke om att skaffa något djur till lägenheten, jag har ju mina små älsklingar Uno & Wille, men dom bor hemma hos mina föräldrar fortfarande. Då slog mig tanken att skaffa en Minigris :D haha, skulle vara kanon kul med en minigris, synd bara att dom inte är Mini hela livet ut, utan blir Stooora och väger nästan upp mot 40 kg :O Och orkar man ha en gris i nästan 20 år? Tror jag får fundera vidare på de där :P Men tanken är mysig.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, denna fredagen blir nog inte bättre än såhär. Hoppas alla som är ute idag har en redig baksmälla imån och vaknar med torra munnar :D hahaha.. Elak jag är ;D

Sov så gott.. Pusspuss så hörs vi en annan dag då jag är motiverad att skriva igen <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0