♥ FlytthjälpAB



Hej bloggen :)
Dålig på att uppdatera igen märker jag :P Men har hjälpt Sarah & Tobbe att flytta både igår och idag, så har inte haft tid och ork att blogga då :P Men lovar att försöka bli bättre :)

Äntligen har jag klippt håret, blev kanonbra :D Ska ta en bild någon dag så nu får se :) Längderna är kvar med de är uppklippt å så nu så man får lite mer frisyr :)
Som sagt igår körde vi också massa flyttlådor till Sarahs & Tobbes nya lägenhet tog några timmar, sen på kvällen åkte jag och Sarah och handlade lite mat å annat.
På kvällen sen kom Kimo förbi en stund, men de var nästan så man slängde ut henne :P var så fruktansvärt trött, sorry Kimo :P hehe

Idag gick jag först med Kimo till Arbetsförmedlingen, jag fick bli hennes offer till detta :P Men de sluta rätt bra ändå :D Sen körde hon hem mig till Sarah så hjälpte jag henne städa ur deras lägenhet, vi han med en hel del :)
På eftermiddagen kom Johanna hit på en kaffe, så bestämde vi att vi ska åka och kolla på hundvalp i morgon :D
Nu ikväll har jag legat å kollat på film, fick bli Patrik 1,5 den var rätt bra faktiskt :) När den var slut så gick jag hem till Elin och tog en cigg med henne å Kimo :)

Nu ska jag lägga mig tänkte jag, en rätt tråkig uppdaterng, men men, bättre än inget ;)
Sov gott.. Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0