♥ S ö n d a g



Idag hade jag tänkt att gå upp tidigt, så hade ställt klockan på 09.10, men tror ni jag kom upp då? Såklart inte, min duma allergi gör så de känns att man har feber och man är så sjukt trött, så när klockan var runt 11.30 fick jag tvinga mig upp ur sängen och då kändes kroppen som att den vägde minst 120 kg. Vid 14.00 kom Jonna förbi å hämta upp mig så åkte vi och tog en Kaffe på Strandgatan, riktigt trevligt att träffa henne igen, hon har vart i Fjällen och jobbat hela vintern så har inte träffats på 4 månader :P Så det fanns en del att prata om eftersom vi satt på Strandgatan i 2,5 timme :P
Sen gick vi och tog ut pengar, så jag kan ta mig till jobbet i morgon och sen åkte vi hem till henne en stund och städa Hubbes bur, alltså hennes Hamster :P hehe
När vi städat klart den så åkte vi tillbaka till Trollhättan och köpte Hamstermat sen körde Jonna hem mig igen så jag fick prata lite med mamma & pappa som kom hem idag från Varberg. Annars har de inte hänt så mycket faktiskt :P


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0