♥ S ö n d a g

Hej sötisar.
Idag vaknade jag första gången vid 04.30, samma som igår, förstår inte varför jag inte kan sova? Men jag lyckades somna om en stund till sen som tur var :P
Nu på förmiddagen åkte jag å syrran ut till Överby en sväng. Det är ju rätt tråkigt väder ute, grått å trist, så man har ju inte så stor lust att vara ute heller : / men men..
Nu i eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer, alla jobbar eller pluggar, så har ingen plan-B denna gången :P hehe.
Ska vila en stund nu, är jätte trött, men hörs kanske senare ikväll iaf ; )
Pusspuss <3


P.S. Bild funka inte att ladda upp just nu

Kommentarer
Postat av: My

haha härligt, så det ska vara ;)

2009-05-25 @ 00:16:24
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0