♥ Om helgen

Hej sötisar : )
Nu är jag här igen, har tagit en paus ifrån bloggen, vilket var riktigt skönt, men nu är jag på G igen : )

Kan dra helgen snabbt. I lördags sov jag till ca 15.00 eftersom jag hade jobbat natten, sen när jag vaknat så åkte jag till Johanna å tog en kaffe med henne, sen kom Micke hem till henne också så satt vi där å tjöta en stund, sen åkte jag vidare hem till Marcus å tog en kaffe där med å hängde upp några tavlor :P Sen blev de å hämta älsk å syrran, så åkte vi å lämna av syrran hemma hos henne, sen åkte vi hem till Jimey å kolla på Melodifestivalen :P

Söndag:
Tog en sovmorgon å bara slappa på förmiddagen, kollade på reprisen på Robinsson bla. Sen på eftermiddagen åkte jag hem till Jimey, så kolla vi på Fetso, riktigt bra :D haha sen åkte vi till Strömslund å hämta Jacob, så åkte vi in till cntrum sen å köpte pizza, jag å Jimey skulle dela en, han år sin as fort, jag orka bara 1/4 :O Så Jacob fick min andra halva :P haha
Efter centrum åkte vi hem till Jimey igen å kolla på film, men de va inte länge sen vi såg den filmen, så vi åkte ut en sväng med bilen ist. Sen blev de hem å sova för min del eftersom jag börja 7 i morses :P

Nu ska jag ut till Överby med Emelie, hörs senare kankse.. : )
Pusspuss<3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0