♥ L ö r d a g



Hej sötisar : )
I natt hade jag världens cpigaste dröm, var helt förvirrad i morses när jag vaknade. Idag vaknade jag 08.30 av en smäll, så fick ett sånt där ryck som man kan få när man sover, sen när jag kom ner vidade sig att våran grind på framsidan av huset stod öppen, så vet inte om det vart någon inne på våran gård eftersom jag haspade fast grinden igårkväll.. Men men, de är något man aldrig får veta :P

Just nu sitter jag och funderar på om man kanske ska lägga sig ute på altanen och sola tills Jimey ringer å säger att han kommer och hämtar mig, sen ska vi ut & åka cab :D Får passa på när det är fint väder, fast undra hur de går med min pollenallergi och åka cab, hmm, återstår att se :P haha..

nej nu väntar solen ; ) Pusspuss <3


Så här bor jag : )


Kommentarer
Postat av: Sofia

snyggt linne! :D

2009-05-02 @ 22:48:27
URL: http://chicflia.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0