♥ L ö r d a g

Hej alla bloggläsare : )
Görlåt för min dåliga uppdatering nu de senaste, men har inte riktigt haft tid att blogga känner jag, det har vart mycket annat nu runt om som tagit upp all min tid, men ska försöka bli lite bättre på att skriva här.

kan iaf berätta att idag har jag, Jimey å Jacob grillat här hemma hos mig, det blev kokletter och en flintastek som killarna dela på + potatissallad till detta, mumsigt värre :P
När vi käkat klart var de dags för Robinsson, riktigt spännande idag när Jarmo skada sig, hoppas han vinner :D Skön Finne det!! :D hehe
Så vi tre har haft en skön kväll med lite öl och vin : ) Så nu ska jag snart sova så man hinner fixa lite här hemma innan mamma och pappa kommer hem från Varberg, ska försöka ta lite nya kort i morgon med, så dålig på allt sånt känner jag,, Men men, kan inte vara bra på allt ; )
Sov så sött sen.. Pusspuss så hörs vi imån <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

För mig va fredan umgås med killen dag o igår va det hos storebrorsan, och vi hade besök från vissa släktingar. Helt udnerbart!



Haft en bra långhelg? eller du kanske ínte har varit ledig?

2009-05-24 @ 09:26:35
URL: http://sandrags.blogg.se/
Postat av: Ebba

Heej :D Fin blogg :D Allt bra? Komentera gärna tilbaka för då gör du mig väldigt glad =)

2009-05-24 @ 09:59:03
URL: http://bissmanebba.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0