♥ Hit & Dit

Nu i eftermiddag / kväll så har jag vart med Jimey, åkte hem till honom en stund, sen kom jag på att jag måste tända lampor hemma så vi åkte hit en stund. När vi skulle åka hem till Jimey igen så ringde hans pappa å fråga om vi kunde köpa med pizza, då var de bara att åka till Hugin och beställa, sen åkte vi hem till honom å käka pizza, så var hans farmor och farfar där med : ) As mysiga! Så hade hans farmor bakat en laktosfri paj, då kunde jag med äta den, eftersom jag är laktosintollerant. :P
När ätit klart å så åkte vi hem till Jacob, men då va inte han hemma, då visade sig att han va på Halvorstorp men några, då åkte vi dit en stund, men de va kanske bara 20 min, sen åkte vi igen.
På väg hem ringde Jimey  till Toni, då hamnade vi på en fest helt plötsligt, fast den spåra ur rätt snart, en tjej spydde som faan och sen trilla hon ihop utanför trapphuset, och Toni mådde inte så bra han heller, då körde vi hem han å hans tjej.

Så har min kväll sett ut :P Och nu ska jag sova.. Sov så sött.. Pusspuss <3




Kommentarer
Postat av: Emma

så lite så :)

2009-05-10 @ 14:36:37
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: My

Jotack, det är bra med mig, själv med hoppas jag? :)

2009-05-10 @ 14:40:38
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0