♥ Grillkväll


Bilden är från ett annat tillfälle

Nu ikväll har jag, Sarah, Emelie å Jimey haft en liten grillkväll här hemma hos mig, blev riktigt trevligt. Vi bestämde oss för att busringa Jimeys bror John å hans kompisar som också var och grilla. Jag började pata Skånska och det roligaste är att jag har lurat rätt mycket folk med min skånska dialekt, och också så denna gång :P Dom hörde inte vem jag var så dom drev som faan med mig och jag med dom, senare ringde Jimey upp sin bror och då avslöja vi allt, shiit va kul de va :D Så småpojkarna fick nog lite dåligt samvete när dom fick veta att de var mig dom hade pratat med tidigare :P

I morgon ska jag upp tidigt så jag hinner tvätta å greja lite här hemma, sen ska min "morfar" hjälpa mig och fylla på ny bromsolja, för min bil läcker lite så de tar slut då och då, sen blir de nog en fika med Sarah på café Strandgatan och sist men inte minst blir de Crusing på kvällen : ) skojsigt värre : )

Nu ska jag sova.. hörs i morgon. Pusspuss sov så gott <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon!

sv. okje, jaa eller hur :)

mysigt med grillkväll :)

2009-06-01 @ 08:18:50
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååh vad mysigt med grillkväll! Sånt vill jag också pyssla med! Hoppas helgen varit bra! :)

2009-06-01 @ 11:25:43
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0