♥ F r e d a g

Hej sötnosar : )
Shiit vilket väder de har vart idag :O Eller i morses var de jätte fint, sol å blå himel, men de försvann as fort och så blev de åskregn verkligen, skönt att man har vart inne å jobbat hela dagen då :P
När jag sluta jobbet så åkte jag å hämta upp Emelie på hennes jobb som inte ligger så långt ifrån mitt, så körde jag henne hem, sen åkte jag å tanka bilen, faan dom har höjt bensinen igen till 12.04  kr/L :O Höll på att dö :P hehe
Nu ska jag gå ner å äta något är as hungrig, sen ska jag å Jimey ut till Överby som sagt å kolla på nya jeans till mig, undra vad jag kommer hem med :P haha..

Hörs senare.. Pusspuss <3


En skymt förbi spegeln :P Blev väldigt suddig, men gillar den ändå på något sätt :P

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0