♥ Brist på fantasi

Nu har jag suttit och chattat med massa folk halva natten och så lånade jag en film utav min brukares dotter, så jag hade något att göra, det blev The Cheetah Girls, en riktig tjejfilm :P fast den var faktiskt helt okej : ) Kunde fördriva tiden med den i 1,5 timme :P

Ser att det börjar ljusna ute nu, då är de snart dags att åka hem å sova, så ska jag ut till Överby en sväng när jag vaknat å så, måste ha nya allergitabletter, dom är helt slut.

Gud vilket tråkigt inlägg detta blev :P Det är verkligen fantasi-torka nu i huvudet, ska ut å ta lite luft, så kanske ja kommer på bättre tankar ; )
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad jobbar du med? :)

2009-05-16 @ 16:58:07
URL: http://a-grevesmuhl.blogspot.com

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0