♥ 1 Maj

Hej bloggen : )
Igår han jag inte updatera någonting, vart så mycket på samma gång kände jag.

Dagen började med jobb som vanligt, sen kom mamma och hämta mig eftersom vi sluta samtidigt, på väg hem såg vi Emelie sitta å vänta på bussen, så då plocka vi upp henne med, så fick hon följa med hem till oss, så skulle jag köra hem henne med andra bilen var tänkt, men vi han inte komma mer än 100 m från parkeringen innan en lampa på instrumentpanelen som föreställer en motor började blinka, så det var bara att stanna direkt, så fick ringa pappa och säga detta så försökte vi ta bilen tillbaka dom 100 m vi han åka, och det var precis att den orkade det, sen körde pappa den till en verkstad innan han å mamma åkte ner till Varberg, så nu sitter jag utan bil i helgen : ( Känns väldigt skumt måste jag säga. Får passa på att "utnyttja" alla med bil :P hehe
Sen på kvällen var jag hemma hos Emelie å grilla med hennes familj, gott gott : )

Det var gårdagen det :P hehe

Idag så jobbade jag igen, men eftersom jag inte har någon bil så viste jag inte hur jag skulle ta mig till jobbet på andra sidan stan när man börjar 7 och bussarna börjar gå 08.30, så Mobilateamet fick komma å hämta mig här hemma och köra mig till jobbet :P lyx.. haha, sen kom syrran å Björn å hämta mig, så stan vi å handla lite, så han jag precis kommahem typ, sen kom Jimey hit, så han fick slappa medans jag duscha å städa lite, men de skada nog inte han ett dugg :P Han fick sig en sminklektion med, fast den har han nog redan glömt, eller har du det älskling? ; ) hehe
Sen kom Sarah & Tobbe & Emelie, så satt vi ute å prata en massa å drack lite vin, sen började Jimey grilla, vi utsåg han till kock idag :P Så nu ikväll har det bara vart mys med Jimey, eftersom både Emelie & Sarah skulle upp tidigt i morgon, så dom stack rätt tidigt.

Detta blev ett långt inlägg :P men men, hoppas ni överlever :D
Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0