♥ T o r s d a g

God morgon sötnosar! : )
Usch vad trött jag är idag efter gårdagen, det känns i huvudet när man kört 42 mil på en dag + att ha shoppat i flera timmar :P Fast shoppingen kan jag inte lägga skulden på, får göra de på bilkörningen :P Men vi hade jätte kul så det var de värt.. : )
Idag ska jag jobba som vanligt, slutar vid 23 ikväll :S Och så har jag fått massa andra tider, så efter helgen har jag jobbat alla helger + vardagar i 3 månader :S börjar tröttna på detta! Känns som att kroppen börjar säga ifrån : ( Dags å ta lite ledigt efter nästa veckas jobb..

Nu får jag nog vila en stund till om jag ska orka jobba sen :P Tror jag ska hinna med en uppdatering senare i eftermiddag : ) Hörs då. Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0