♥ T o r s d a g

Hej sötisar : )
Oj vilken arbets"dag" det blev igår och i natt :P Var inte berädd på att jobba så länge, men men de är goa pengar iaf + att jag är nu ledig tills på Måndag : )
I morses när jag precis hade somnat så ringde min chef och väckte mig, så sa hon att hon fixat bort min kvällstur som jag skulle ha gjort idag. Snällt å ringa vid 8 på morgonen å säga de, kan man inte vänta en stund på dagen? :P haha.. men somnade om fort så de va rätt lugnt :P

Idag var jag med Johanna en sväng, hon kom över på kaffe : ) Sen när hon gått hem så åkte jag hem till Emelie, då bestämde vi oss för att åka och tvätta min bil, den var mer grå än blå :P haha Så vi åkte till Statoil, på vägen dit hoppades jag att inte Andre skulle jobba eftersom man varken hade smink eller gjort ordning håret, men såklart när vi kommer in så står han bakom disken.. haha. Bara att se glad ut : ) Vi tog en Guldtvätt för 160 kr då tvättas bilen även under, eller spolas av iaf, så nu är den jätte blank och fin : )

Ska svara på era kommentarer nu tänkte jag, såg att jag hade fått några : )
Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: vesna

fin din nya design är =)



jo da, dagen ha varit riktigt chill, sjda?=)

2009-03-19 @ 23:30:13
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon!

sv. tack, jaa :)

men hände ridag då? kram

2009-03-20 @ 10:09:42
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: lisette

Spana in min blogg :) Har gjort en ny där jag har en lite outlet och säljer lite småsaker :) hehe.. Http://Lisettee.blogg.se/outlet/



:)

2009-03-20 @ 12:31:31
URL: http://lisettee.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0