♥ T i s d a g



Hej hej sötnosar : )

I morses när jag stod och vänta på bussen till jobbet så kommer Linnéa fram, det var hur längesen som helst vi träffades : ) Kul att springa på varandra vid 07.00 på Torget, så skulle vi med samma buss också och av på typ samma ställe, så det belev en del prat : )
Efter jobbet så kom Sarah hit en stund, så drack vi lite kaffe och brände skivor tills i morgon eftersom jag, Sarah & Emelie ska åka till Ullared och sen en tripp in till Varberg : ) Hoppas på fint väder!!
Är lite smått nervös eftersom jag ska köra genom Göteborg för första gången själv :P haha, men de kommer nog gå bra : ) Nu ska jag kolla på Halv 8 hos mig, sen Den rätta för Rosing å sen Andra Avenyn :P haha, så kvällen är full av TV-tittande : ) Ska ta lite bilder i morgon så ni får se hur kul vi haft det ; )
Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0